La La La

Miluju pohodlné vysoké sandálky, podpatky jsou moje vášeň, máte doma boty, které vůbec nepoužíváte jen proto, že jsou strašně nepohodlné, příliš vysoké nebo tlačí? Já jich mam bohužel hromadu a dají se nosit jen na koberci, takže to jsou boty tak akorát do kina :D..A byli jste v tom obchodě Mohito? Já odpadávám, miluju takové obchody, proto stále lítáme do Anglie, jelikož jich tam je tuna :).

 top - H&M | kalhoty - Stradivarius | blazer - Mohito | sandálky - z Chorvatska :)



15 KOMENTÁŘŮ:

  1. Skvělá bundička a všechno dohromady! Jsi krásná:)

    ReplyDelete
  2. úplne úžasný outfit. si v ňom nádherná!
    a tá bunda je skvelá!

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
  3. V první větě jsem si řekla , Ahoj sestro ! :DDD Mám to úplně stejně ! :)


    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  4. ,,takže to jsou boty tak akorát do kina" to jsi mě dostala :D Čekala jsem, že napíšeš - jsou to boty akorát na chození doma (nebo něco v tom smyslu), ale ty toto :D Mimochodem, ten blazer je úžasný, sluší ti! :)
    mszarofka.blogspot.cz

    ReplyDelete
  5. super outfit

    http://myprettyblog48.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  6. vypadáš skvěle! hlavně teda botičky mě opravdu zaujaly :)

    ReplyDelete
  7. moc ti to sluší :))
    http://turquoise-bow-of-cosmetics.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  8. miluji boty především na podpatku :)!! Mám pro ně slabost!!
    Doma vlastním jedny boty, musela jsem si je koupit, ale obleču je pouze, když někam jedu autem, pak vystoupím a zase sedím, protože mě tlačí :)!!!

    ReplyDelete
  9. Skvělý outfit! Ten kabátek je nádherný!:)

    sunstreetmonidesign.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Budem sa opakovať, ale tá bunda je naozaj skvelá, dobrý kúsok! ;) :)

    vladiesblog.blogspot.sk

    ReplyDelete
  11. Teda, jsem ráda že jsem takovou kočku jako jsi ty na bloggeru našla!! :)

    www.katerina-f.blogspot.cz

    ReplyDelete

statistika

čtenáři

 
My photo
Prague, Czechia
* 17 years old * www.fametv.cz * Prague * School of fashion VOŠON a SPŠO

contact

vanessa.c@fametv.cz

Bloglovin

Follow WOOKLOOK

Blogroll