bow and smile

Přeji krásné odpoledne všem, tak nám hezky zrušili let, takže na dovču se nejede. Nicméně, já ty šaty miluji, máme ještě jedny stejné, ale v růžové barvičce..Přivezla jsem si je z Thajska asi před 5 lety. Jediná nevýhoda? Jsou extra krátké, když s nimi mam jít na delší procházky, raději volím pod ně kraťásky. 
A samozřejmě přináším i špatnou novinu a to, že jsem asi ztratila svoje nejlepší RayBan brýle..dostala, teda ukradla tátovi, který si je s radostí koupil a já je teď nemůžu najít :'( každopádně ta lepší zpráva :D...ty co mam na fotkách mám tedy nové a mám z nich radoooost..:))) za 250 z H&M :))









25 KOMENTÁŘŮ:

  1. krasny outfit i vlasy:)
    pozdravy z Milana

    ReplyDelete
  2. krásné fotky! :) moc ti to sluší

    ReplyDelete
  3. nádherné šaty!:) a máš úžasný blog! dávám like na facebooku(petra lorencová) a sleduji na bloglovin;) můžeš mě také podpořit, když budeš chtít♥ měj se krásně!;)

    www.lorietta.cz


    My Facebook page


    My Bloglovin profile

    ReplyDelete
  4. wow, užasny outfit a moc ti to slusi, si moc krasna:O:) Jsem rada ze sem narazila na tvuj blog:)!

    ReplyDelete
  5. moc ti to sluší, krasné šaty a vůbec to je moc hezky vše sladěné :)
    Suzanne

    ReplyDelete
  6. krásne šaty :) Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    ReplyDelete
  7. Jsi fakt krásná :) šaty ani nemluvím
    http://kissofbeautylovers.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  8. Very beautiful outfit ;) Amazing dress ;)


    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Jsi nádherná a máš opravdu krásné optimistické fotky ! :)
    Jinak máš nádherné brýle :)

    ReplyDelete
  10. pekné! u mňa článok o Benátkach :)

    ReplyDelete
  11. veľmi ti to pristane a máš i pekný blog :)
    pozývam ťa ku mne na GA

    CHRISTMAS GIVEAWAY

    ReplyDelete
  12. Jsi neuvěřitelně nádherná :)

    ReplyDelete
  13. nádherná! celkový outfit, vlasy a vhodně doplněné šperky! Opravdu luxus:)

    ReplyDelete
  14. Krásná! A ty šaty... Jako princezna:).

    ReplyDelete
  15. Great dress - you look amazing!!

    ReplyDelete
  16. Ahoj, máš moc hezký blog! právě u mě probíhá giveaway, budu moc ráda, když se také zapojíš:))

    http://evelinkablog.blogspot.cz/2014/04/giveaway-nivea-body-shop.html

    ReplyDelete
  17. nice dress!
    http://vitalinasworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. kráásna si, strašne sa ti hodia tie šaty ♥
    začínam s blogom, dúfam že sa prídeš pozrieť a napíšeš mi do komentáru nejaké tie rady alebo názory na môj blog ;)

    ReplyDelete
  19. Cute dress :)
    BLOG M&M FASHION BITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    ReplyDelete
  20. Lovely dress! :)

    colorfulcraziness.blogspot.com

    ReplyDelete

statistika

čtenáři

 
My photo
Prague, Czechia
* 17 years old * www.fametv.cz * Prague * School of fashion VOŠON a SPŠO

contact

vanessa.c@fametv.cz

Bloglovin

Follow WOOKLOOK

Blogroll