Neon skirt / praxe

Ano, dokonce i já umím šít. Celé 2 týdny máme ve škole praxe a máme ušít sukni na sebe jako závěrečnou priáci. To jestli je správně ušitá a co za ní dostanu ještě nikdo neví, ale já Vám jí ukazuji už teď :). Co si o tom myslíte? Rozhodně jsem nechtěla šít něco, co určitě nebudu nosit, tak jsem si pro jistotu zvolila jednoduchou sukénku. A kdyby učitele měli nějaký problém tak tato odpověď je právě na místě: "v jednoduchosti je krása" :)) 
 Jediné co mi ještě chybí je vyšít dirku na knoflík a přišít knoflík, tak jsem vám to sepnula špendlíkem aspoň :D už jsem se nemohla dočkat až jí ozkoušim :)))



27 KOMENTÁŘŮ:

  1. Je nádherná!!♥ Jsi šikovná :)
    Nikus

    ReplyDelete
  2. je fakt super, aj strih, farba..môžeš aj mne ušiť:D

    ReplyDelete
  3. tyjoo, jsi superšikovná !! já umím přišít sotva knoflík :D
    a máš krásnou postavu :)

    ReplyDelete
  4. jsi šikovná,sukně je skvělá :)

    ReplyDelete
  5. ta barva, a sukně je krásná!

    ReplyDelete
  6. je naprosto úžasná! hned bych ji brala ;-))
    mujfialovysvet.blogspot.cz

    ReplyDelete
  7. tá sukňa je dokonalá ! :)

    ReplyDelete
  8. Je dokonalá , seš šikovná! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  9. tyjo je nádherná! a ještě nádhernější za to, žes ji šila:)) máš tak originál:))

    ReplyDelete
  10. Ten zip je skvělý detail. Moc se mi líbí. ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ten nejvetsi JOKE je, ze u obhajob me za ten zip strasne sejmuli profesori :D :)

      Delete
  11. Neon je úžasná barva a v této kombinaci tomu dodá jen a jen ten správný potřebný punc!!
    InHotBlog

    ReplyDelete
  12. WOOW tak ta je dokonalá :)
    http://chilli-chocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. no kludne tych fotiek mohlo byt viac! ale vyzera velmi vkusne!

    www.donnaiveh.blogspot.com

    ReplyDelete

statistika

čtenáři

 
My photo
Prague, Czechia
* 17 years old * www.fametv.cz * Prague * School of fashion VOŠON a SPŠO

contact

vanessa.c@fametv.cz

Bloglovin

Follow WOOKLOOK

Blogroll