MARY KAY

Zdravíčko milé dušičky, mám tu pro Vás článek trochu o kosmetice a novém blogu, můj nový projektík je spolupráce s kosmetikou Mary Kay, možná některé slečny už jste vyzkoušely, používáte, či by jste rádi. Mrkněte na TENTO můj nový další blog, kam bych Vám ráda vzdělovála své pocity, dojmy a pojmy, rady a tipy či nějaký ten prodej s touto značkou.

Budu se na Vás všechny moc těšit. :)

4 KOMENTÁŘŮ:

  1. Mary Kay mám taky moc ráda , mám více jak polovinu z těchto věcí , jsou skvělý ! :))

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. Mary Kay je skvělá značka, zatím jsem od nich vyzkoušela jen řasenku :)

    ReplyDelete
  3. značku Mary Kay mám veľmi rada!

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
  4. je to skvelá značka len tie ceny :)

    ReplyDelete

statistika

čtenáři

 
My photo
Prague, Czechia
* 17 years old * www.fametv.cz * Prague * School of fashion VOŠON a SPŠO

contact

vanessa.c@fametv.cz

Bloglovin

Follow WOOKLOOK

Blogroll