INSTAWEEK / it's time for a new life






















15 KOMENTÁŘŮ:

  1. Ty jsi tak nádehrná ! SKvělý fotky. Hrozně se mi líbí tvoje obočí :3

    http://wavesofourlifee.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. Krásný fotky♥ Strašně se mi líbí ta první fotka a souhlasím, taky se mi líbí tvoje obočí! :D♥
    Nikus

    ReplyDelete
  3. wow, ty děláš modelku Makeup institutu?

    ReplyDelete
  4. ahoj, je o tobě psáno v časopise Vlasta:)

    ReplyDelete
  5. jé mám skoro stejnýho kocouraaa :)

    ReplyDelete
  6. tak tyhle fotky jsou vážně super :)

    ReplyDelete
  7. jsi krásná!! :)
    pěkné fotky

    ReplyDelete
  8. Ty jsi strasne nadherna! A ten kocour je skvelej:D

    ReplyDelete
  9. ten kocour je ufoun :D

    ReplyDelete
  10. Prvé dve fotky super ! ♥ Si nádherná ! :)

    + Pozývam Ťa k sebe na giveaway ! :) ↓
    http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/05/giveaway-with-oasap.html

    ReplyDelete
  11. Jseš neuvěřitelný sympaťanda =) Jsem novou čtenářkou a chválím skvělé fotky a pozitivní náladu =) která přímo srší z fotek =)
    InHotBlog

    ReplyDelete

statistika

čtenáři

 
My photo
Prague, Czechia
* 17 years old * www.fametv.cz * Prague * School of fashion VOŠON a SPŠO

contact

vanessa.c@fametv.cz

Bloglovin

Follow WOOKLOOK

Blogroll