FITNESS

Zdravíčko všem, po delší době jsem zase zpět a i s tím, že jsem se hluboce zamyslela a začala jsem na sobě pracovat. :) do fitka už sice chodím nějaký ten měsíc, ale přeci jenom teď jsem se tomu začala věnovat více, než by možná bylo zdrávo :D 
Nakoupila jsem si super botky od Adidasu na běžíc í pás a k tomu šedo fialové tílko s vystuženou žlutou podpsenkou, to je prostě radost v tom cvičit. Momentálně nemám foto, kde by šlo vidět jak se postava mění a svalnatí, ale brzo dodám a posoudíte sami :) Třeba i takovýma hloupýma fotkama donutím ještě někoho, aby se překonal k nemožnému. :)

Samozřejmě mě to první měsíc nebavilo a i stále teď se k tomu přemlouvám, ale dokopu se, prostě chill :))






9 KOMENTÁŘŮ:

  1. Tak jestli jsi tohle ty, tak žasnu a slintám a zároveň :D

    ReplyDelete
  2. ta fotka..ty jo..takhle vypadat tak si píííískám..bohužel mám do takové postavičky hooodně hooodně daleko!:(

    ReplyDelete
  3. taky se k tomu přemlouvám furt :D :)

    ReplyDelete
  4. držím palce, ať ti to vydrží. Já také cvičím :)

    ReplyDelete
  5. Tak teda jestli je to tvoje tělo ?! :O klaním se :((((
    Také mít ach♥
    Také začínám cvičit :)

    nikol-kach.blogspot.cz

    ReplyDelete
  6. těším se na další články :) já taky cvičím, ale teď už budu víc a víc :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. Taky jsem začala. Ale tohle není její autentická fotka, to jde poznat....ne kvůli tomu tělu, ale celkově se hodně liší od jejich běžných fotek...:)

    ReplyDelete
  8. tá postava je dokonalá a držím palce ;)

    ReplyDelete

statistika

čtenáři

 
My photo
Prague, Czechia
* 17 years old * www.fametv.cz * Prague * School of fashion VOŠON a SPŠO

contact

vanessa.c@fametv.cz

Bloglovin

Follow WOOKLOOK

Blogroll