Shoes

Každá malá dívenka by si přála mít botník jak z pohádky, jako ma Kim Kardashian, Jennifer Stano, Christina, Fergie, Oprah nebo Rachel Zoe. Asi nedosáhnu nikdy toho, abych byla na tom stejně, ale na to, že mi je 17 to ujde :).
I můj táta dřív měl víc bot jak já a mě to nedalo spát, každé peníze co jsem měla jsem dala do bot.
Taky máte ve svém botníku boty, které jste ještě v životě na sobě neměli? :)

nemám boty, nemám boty :'( dnes mi přistály v botníku nové :)

19 KOMENTÁŘŮ:

  1. děkuju za komentář! na Tvůj blog chodím často a ráda :-)
    těch bot :-o zrovna dneska jsem lítala po Praze a scháněla ještě nějaké zimní, byla to noční můra, ale nakonec se zadařilo :-)

    mujfialovysvet.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. A děláš si srandičku ? :O Páni to je ráj !

    ReplyDelete
  3. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox

    ReplyDelete
  4. Teda bot máš pěknou řádku. No rozhodně v šatníku nemám boty, které bych si ani jednou neobula. Dávám přednost kvalitě před kvantitou. Takže místo 5 levných si koupím jedny drahé. Ale toto neplatí o balerínkách a dalších letních žábkách, které koupím za 200-300 stovky a po sezóně vyhodím. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to já samozřejmě také dávám přednost před kvalitou než kvantitou, ale je to pro mě něco, co mě absolutně nejvíc uspokojuje z mého šatníku :) Boty jsou pro mě něco čím se dá člověk charakterizovat :)

      Delete
  5. paci sa mi druha fotka, vyzera to tak, akoby sa topanocky tesili, ze sa idete vyvencit:), tak su poslusne nastupene:)

    ReplyDelete
  6. Jsou nádherné:-)<3 Páni tolik bot:O To bych si nestěžovala:P:)

    ReplyDelete
  7. No jsem na tom podobně, co se týče bot :D Takový úchylák :*
    Krásná sbírečka a ty nové jsou úžasné :)

    littleann5.blogspot.cz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Přidávám se ke tvým novým čtenářkám, budu ráda, když mrkneš i ke mně a popřípadě opětuješ, kdyby se ti u mě líbilo :)

      Delete
  8. Tééééda! Pěkná sbírka, ty nový jsou fakt wow! Miluju nude, a v létě v nich budeš za princeznu! A jo, mám i boty, o kterých ani nevím, že jsem je kupovala :D haha
    Jinak ohledně rozhovoru, bych byla moc ráda! Těší mě, že se ti můj blog líbí :) Kdyžtak mi napiš na mail: NicoChicoFashion@seznam.cz .. budu se těšit :)

    ReplyDelete
  9. wow ! :D tolik bot
    nude barva je nejlepší ! :)
    teprve začínáme
    http://weallhavechance.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  10. Tolik bot bych taky chtěla :D

    www.duty-live.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Tie posledné! Dokonalosť
    caramel-b.blogspot.sk

    ReplyDelete
  12. Absolutně úžasná sbírka bot, mít jich aspoň polovinu, tak jsem šťastná :D

    ReplyDelete
  13. no pri pohľade na tvoj botník som si uvedomila, že mám žalostne málo farebných topánok, u mňa prevláda čierna a nude, lebo sa hodia ku všetkému :)

    ReplyDelete
  14. Wow, máš jich dost! :-)))

    http://pavlina-javurkova.blogspot.cz

    ReplyDelete
  15. Mám to uplně stejně a stále kupuji nové a pak zjišťuji, že polovinu ani nejsem schopná unosit! =D
    InHotBlog

    ReplyDelete
  16. ja som raz otvorila krabicu a objavila som jedny, na ktoré som už aj zabudla

    ReplyDelete

statistika

čtenáři

 
My photo
Prague, Czechia
* 17 years old * www.fametv.cz * Prague * School of fashion VOŠON a SPŠO

contact

vanessa.c@fametv.cz

Bloglovin

Follow WOOKLOOK

Blogroll