INTERVIEW NicoChico Fashion

Ahoj všem, máme tu zase víkend a já se rozhodla udělat interview s krásnou zlatovláskou, kterou už asi znáte z blogu NicoChico Fashion. Má nádherné fotky, krásné vlasy a tady se můžete něco málo o ní dozvědět. :)


1. V rychlosti se představ. 
 Jmenuju se Nicollette ale kamarádi mi říkají Nico, v březnu mi bude 15 - yahooo, miluju mojí rodinu, zvířata, blogování, fotografování a moje rodné město Stuttgart a všechno, co je nezdravý. Ráda se chodím bavit s přáteli a na první dojem jsem velmi stydlivá. Opak je ale pravdou :)

2. Co tě dovedlo blogování?
Vlastně to byla nuda. Projížděla jsem internet a narazila na pár blogů. Řekla jsem si, že bych to mohla zkusit taky a bylo to :)

3. O čem je tvůj blog? 
Sdílím s vámi moje zážity, fotky s různých příležitostí, taky různé randomy, outfit posty, recenze a mnoho dalšího. Budu ráda za každého nového čtenáře. Moc si toho vážím! Děkuju :)


4. Co tě nejvíce v životě baví? 
Blogování, fotografování, nakupování! uááá <3

5. (s tím co tě baví) chtěla by jsi v životě dál s tím pokračovat? 
Určitě ano! Myslím si, že by se člověk měl věnovat tomu, co ho doopravdy baví. Pro mě to je focení a blogování. Sice nejsem ani v jednom žádná profesionálka, ale všechno jde zlepšit, když se chce :)

6. Kde se vidíš za 10 let?
Já ani nevím na jakou půjdu střední školu, takže na tuto otázku je opravdu těžký odpovědět. Hahaha :D No, RÁDA bych se ale viděla jako fotografka, i když k tomu mám ještě hóóódně daleko. No, a když se to nevydaří, tak sbalím nějakýho bohatýho frajera a bude to! :D

7. Kde čerpáš inspiraci? 
Inspirace je všude kam se podíváme. Hodně čerpám z we<3it, tam vždy strávím hodiny! Dále hodně z internetu, z různých blogů a ulic :)

8. Vzpomeneš si na nějakou tvojí vtipnou historku?
Jééé, těch je. Jen, když je někomu převypravuju, tak nejsou vůbec vtipný, takže tuhle otázku radši vynecháme :D

9. Popiš svůj styl 3 slovy.
Hmmm.. nemám žádné styly podle kterých bych se řídila. Nosím to co se mi líbí. Někdy jsem víc crazy, někdy zase elegantní nebo taky extravagantní. Takže asi: JSEM, TO, JÁ :)



10. Děkuji za rozhovor <3 :)
Já děkuju tobě! Udělalo mi to radost :)

4 KOMENTÁŘŮ:

  1. Jsi hrozně milá! Děkuju ještě jednou :)

    ReplyDelete
  2. Nikolku mám hrozně ráda ! :)

    ReplyDelete
  3. je úžasná její blog sleduju:)

    ReplyDelete
  4. poznám ju :)) je super :)) skvelý rozhovor

    ReplyDelete

statistika

čtenáři

 
My photo
Prague, Czechia
* 17 years old * www.fametv.cz * Prague * School of fashion VOŠON a SPŠO

contact

vanessa.c@fametv.cz

Bloglovin

Follow WOOKLOOK

Blogroll