MONDAY

Po krásných 4 dnech volna, Vám bohužel připomínám, že tu máme zase pondělí a s ním i hrozných 5 dní trápení. Ale taky chci jen dodat, že v té škole, kde Vás mučej od rána do odpoledne, tak mě tam mučej od půl 8 do 7 :)) 
Přeju si krásné pondělí, ale i Vám :)



9 KOMENTÁŘŮ:

  1. spolužačka má tak super rozvrh, že má v úterý od osmi do osmi :D
    a mě odpadají přednášky, takže se zítra na tu jednu hodinu vyloženě těším :D

    ReplyDelete
  2. Tak já tu jsme jen o půl hodiny méně, než tvoje kamarádka :DD :/

    ReplyDelete
  3. já jsem teď doma-nemocná,ale my naštěstí máme jen do tří-základní škola no...:-)
    http://fashionorlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Pravdivá fotka..:))
    Ale školu do 7 bych vážně nechtěla no.. Mě stačí když máme jen do 3 a už se můžu zbláznit :D

    ReplyDelete
  5. School sucks :( Zvládni to!

    ReplyDelete
  6. Great post! I'm your new Follower! I hope you visit my blog sometimes.. Thank's! :)
    Kisses from VV!!

    ReplyDelete

statistika

čtenáři

 
My photo
Prague, Czechia
* 17 years old * www.fametv.cz * Prague * School of fashion VOŠON a SPŠO

contact

vanessa.c@fametv.cz

Bloglovin

Follow WOOKLOOK

Blogroll