I'M BACK

Ahojky, ahojky, omlouvám se, že jsem zase 2 měsíce nic nepřidala, ale škola je škola a tu nesmim nechat uplavat, takže dřu. Za tu dobu jsem moc nenakupovala, nebyl vůbec čas, ale aspoň něco jsem ulovila a taky vám to ukážu. 

Jinak dnes nám "trochu" začalo sněžit, jaký z toho máte pocit? Já mam hroznou radost, miluju, když se probudím a je všude bílo a celá Praha je krásně zasněžená :)



River Island
New Yorker
H&M
H&M
Terranova
po dlouhé době jsem zašla do Terranovy a zázračně jsem tam něco našla ještě ke všemu za 50 Kč :)
H&M


10 KOMENTÁŘŮ:

  1. Pěkné new in !
    Hodně z těch věcí jsem si i zkoušela v obchodě ! :) PS : Prosím , prosím , nemohla by jsi mi napsat na blog nebo na mail :gabulka-lovelygirl@emal.cz jak a kde se dělá ta animačka z obrázků - jako filmík ? :D :)
    Prosím ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky moc za ten postup ! :)
      PS : Follouwuju tě už dlouho ! ;)

      Delete
  2. pěkné věci sis koupila :)
    U nás naštěstí nesněží, díky Bohu, já totiž zimu nesnáším, ale nechci Ti kazit radost, tak si odpustím všechna svá negativa ohledně zimy :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D :D já jí mám ráda jen na koukání, chodit v ní? bleeee :D :D :D

      Delete
  3. ta první fotka mi připomíná, jak dlouho jsem si nic nekoupila:D super úlovky:))

    ReplyDelete
  4. Jupí, zasněžený fotky a na nich parádní kousky oblečení...nemohla jsi mě potěšit víc! ;-)
    Vánočně naladěná Vivi ;-)

    ReplyDelete
  5. Amazing photos, I love everything! Can't believe it's already snowing over there (although it's also freezing cold here..)

    xo Sarah, at The Indie Fox

    ReplyDelete
  6. skvělý věci, ta fialová košile je super :)

    ReplyDelete
  7. Skvělé věci a krásná animace ;)

    ReplyDelete

statistika

čtenáři

 
My photo
Prague, Czechia
* 17 years old * www.fametv.cz * Prague * School of fashion VOŠON a SPŠO

contact

vanessa.c@fametv.cz

Bloglovin

Follow WOOKLOOK

Blogroll