BRIGHTON ROCK

Miluju rtěnky a ještě ke všemu růžové. Nejraději bych vlastnila všechny odstíny rtěnek jaké vůbec jsou, ale bohužel, mam malou pusu na tmavé tak je moc nepoužívám a slastně hltám aspoň ty světlé. :)
Dnes jsem si v Palladium jednu takovou koupila, přesně ve skutečnosti tak nevypadá jako na fotce, je trochu  světlejší a sladší. Je to odstín Brighton rock a díky této rtěnce jsem si taky vzpomněla na krásné prázdniny, které jsem trávila s kamarády v Brightonu :)

Rtěnka drží parádně na rtech, nedělá na puse kousky, jako to většina po delším nošení na puse dělá a moc neslejzá, vydrží cca 2h v pořádku i když jím. Stála cca 250-270kč? I tak je to přijatelná cena. 









LÍBÍ? :)


16 KOMENTÁŘŮ:

  1. tá je skvelá :) veľmi sa mi páčia aj tvoje random posty :) sledujem ťa :))

    ReplyDelete
  2. Rtěnky jsem si oblíbila teprve nedávno a tahle vypadá ňamkavě :)
    Na ty tmavé mám taky malé rty, což mě trochu štve :)

    http://imperfect-fashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. ta je krásná! miluju tyhle odstíny rtěnek :)

    ReplyDelete
  4. Je úžasná a tobě moc sluší!<3

    ReplyDelete
  5. díky za pochvalu a za sledování :)
    rtěnka se mi moc líbí, poslední fotka je skvělá!

    ReplyDelete
  6. hahah. děkuji :DD :)
    o rtěnce z topshopu uvažuju už dloouho. jediná co jsem zatim vyzkoušela je ta od Kate Moss a ta mi nepřišla zas tak pecková :D pravda, že já si na rtěnky teprve zvykám a v málokteré si nepřipadám jako šáša:DDD

    ReplyDelete
  7. Jasně, že líbí! :)
    Já rtěnky nepoužívám vůbec, mám docela plné rty a v rtěnce si přijdu jako žaba.

    ReplyDelete
  8. poslední fotka je nej! :-*

    P.S Jsem nová sledovatelka

    ReplyDelete
  9. och ♥ úžasná je!!
    Asi jsem se zamilovala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mě na blogu probíhá giveaway o průhledný deštník. Budu ráda, když se taky zapojíš :)

      Delete
  10. Milujete módu, styl a novinky? Ráda bych Vás pozvala do luxusního e-shopu. Nabízíme široký výběr kabelek, módních doplňků a dalšího zboží. To vše za nízké akční ceny. :-)

    Blíží se Vánoce !!! Nyní nové LUXUSNÍ KRUHOVÉ ŠÁTKY ve slevě = již od 120 Kč.

    WEB: http://comfort-shopping.cz

    Děkujeme za Vaši návštěvu.

    ReplyDelete
  11. to je ndáherná rtěnka! a máš krásný rty:)

    ReplyDelete
  12. Moc krásná ! Ta poslední fotka je parádní :)

    www.luciet2.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Krásná rtěnka, krásný odstín :)
    http://onegirlb.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  14. peknyyy :) velmi sa mi paci dizajn tejto kolekcie

    ReplyDelete

statistika

čtenáři

 
My photo
Prague, Czechia
* 17 years old * www.fametv.cz * Prague * School of fashion VOŠON a SPŠO

contact

vanessa.c@fametv.cz

Bloglovin

Follow WOOKLOOK

Blogroll