SHEARING

Přemýšlím, že bych si trochu zařádila ve skříni a vyházela pár starých hadrů co už nenosím a hodila je sem, jestli by se někomu nelíbili :) Je mi jich líto vyhodit.

Jednu stříbrnou košili mi ale bylo líto vyhodit. Byla mi velká, dokonce to bylo Lko, ani by mi tolik nevadilo, jak bylo volné, ale rukáv na mě vysel, tak jsem si jí trochu poupravila a asi to udělám s vícero věcma :) 
Taky si šmikáte do oblečení? :D Já už od mala a vždycky jsem měla zákaz šahat na nůžky a dnes? Jsem na oděvní škole a můžu si šmikat do látek jak chci už :D... :) 








22 KOMENTÁŘŮ:

  1. super nápad!! Taky ráda šmikám do oblečení! Ale ne vždy to dopadne úspěšně :D!

    ReplyDelete
  2. teď vypadá mnohem, mnohem lépe!!

    ReplyDelete
  3. Nádherný outfit :))

    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. ty jsi ale kočka!!:) rozhodně taky budu sledovat:)
    dík za koment:)*

    ReplyDelete
  5. úplne všetko čo máš na sebe milujem! ta košeľa! tie doplnky :) si tiež veľmi nádherné dievča len tak ďalej..:) ;)

    ReplyDelete
  6. No vypadá to fakt suprově :)

    ReplyDelete
  7. miluju Tvůj blog!! nádhera :))

    ReplyDelete
  8. jsi krásné! nejvíce se mi líbí ta první fotka :)

    ReplyDelete
  9. Teď vypadá perfektně a neuvěřitelně ti sluší :)

    ReplyDelete
  10. vypadá to vážně skvěle! a tvůj blog celkově, sleduji))

    ReplyDelete
  11. Vypadá to skvěle:) A mockrát děkuju!:)

    ReplyDelete
  12. Originální model :-) A super prsten!

    WorldByBella

    ReplyDelete
  13. Ta košile je super sluší tito !:)

    ReplyDelete
  14. Teď vypadá mnohem líp než předtím! Moc ti to sluší :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  15. Oděvní školi ti tak trochu závidím :) a košili si upravila mooc dobře :)

    ReplyDelete
  16. super nápad:)!

    ReplyDelete

statistika

čtenáři

 
My photo
Prague, Czechia
* 17 years old * www.fametv.cz * Prague * School of fashion VOŠON a SPŠO

contact

vanessa.c@fametv.cz

Bloglovin

Follow WOOKLOOK

Blogroll