LONDON

Omlouvám se, že jsem dlouho nenapsala, ale odletěla jsem na dovolenou s mamkou a teprve včera jsem se vrátila :) Ale moc se tu dlouho nezdržím v neděli jedu dál. 
Trochu se mi změnili plány na prázdniny a měla jsem jet znovu k moři, jenže co se nestalo...Zařídila jsem si Anglii :) Ještě jsem tam nebyla a už přemýšlim, kam se všude podívám. Mam seznam míst, ulic a hlavně co chci nakoupit :D Ale to přidám až později. Letím tam za kamarádkou, která už odletěla hned prvního. No prostě se těšim, aspon nebudu celý srpen v týhle zahrabaný zemi :D. 

Byli jste tam? Co na to tam říkáte a jaké doporučujete místa navštívit? :)

Urcčitě ještě brzo přidam nějaký outfit než odletim. :)




2 KOMENTÁŘŮ:

  1. tak to se máš do Londýna bych taky chtěla :-)Vlastně by mi bylo celkem jedno kam pojedu hlavně kdybych nemusela sedět doma :D
    A vrať se nám v pořádku :-)

    ReplyDelete
  2. Určitě si zajdi do oxford street a zajdi do primaru :)

    ReplyDelete

statistika

čtenáři

 
My photo
Prague, Czechia
* 17 years old * www.fametv.cz * Prague * School of fashion VOŠON a SPŠO

contact

vanessa.c@fametv.cz

Bloglovin

Follow WOOKLOOK

Blogroll