NEW IN: sweet pink

Je tu malý new in, tričko a doplňky jsem si pořídila z H&M a všichni jste si už tam určitě něco koupili, takže i já jsem si něco pořídila. Tričko je lehce průhledné, ale líbí se mi to :) Ze slev ale není.
Taky se Vám někdy stane, že nakupujete a všechno nakoupíte do jedné barvy a ani si to neuvědomíte? :D tak přesně ten problem mam. Růžovou moc nemusim, ale včerejší nákup se mi tak nák sešel. 



14 KOMENTÁŘŮ:

  1. ten náramek jsem ukořistila taky, bohužel jsem doma zjistila, že je mi velký, takže jsem ho včera večer zkracovala, ale povedlo se :-))

    mujfialovysvet.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ale tak takový ladící problém není vůbec ku škodě :), naopak :).
    Skvělé úlovky!

    P.S.: Zrušila by sis prosím ověřování slova? neber to prosím jako nějakou "buzeraci". :) To bych enrada

    ReplyDelete
  3. To tričko jsem si nedávno koupila taky. A všechny ostatní věci jsou taky moc pěkné! :)

    ReplyDelete
  4. I love pink :) Very cute. Great blog. Would you like to follow each other?

    thoughtsof93.blogpsot.com

    ReplyDelete
  5. wow ten náramek a tričko jsou úžasný!

    ReplyDelete
  6. Jéj krásne veci si si pokúpila, v mojej obľubenej farbe ;) Máš moc pekný blog, som tvoj nový follower :) Budem moc rada ak sa aj ty prídeš pozrieť na môj blog :) www.myfashion-sim.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. jeej:) pekny nakup, to tricko som si aj ja skusala, ale nepacilo sa mi ze je az tak priesvitne v predu:D no nevadi, urob outfit v nom, mozno si ho predsa kupim:D
    budem ta aj ja sledovat, mas pekny blog:)

    ReplyDelete
  8. Moc pěkný blog, taky tě budu sledovat :)

    musliwthmilk.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ta růžová je teď na léto úplně ideální :)
    saras-island.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. krásne veci si si kúpila, som tvoj nový follower, tak ak chceš príď sa pozrieť na môj blog lilly-blackova.blogspot.sk :)

    ReplyDelete
  11. Tričko je krásný a hlavně ten náramek je nádherný♥

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  12. Jéé,to tílko je skvělé :)) Mám strašně málo růžových vršků :D

    ReplyDelete
  13. To tričko je skvělé!:) a i ty doplňky :))

    ReplyDelete

statistika

čtenáři

 
My photo
Prague, Czechia
* 17 years old * www.fametv.cz * Prague * School of fashion VOŠON a SPŠO

contact

vanessa.c@fametv.cz

Bloglovin

Follow WOOKLOOK

Blogroll