Nehty na Daru Rolins

A ještě jednu novinku mam, zase jsem byla na nehtech a z křiklavé žluté, jsem trochu okoukla Dary Rolins nehty a zkusila to taky.
Jak se líbí? :)
Ferarri + černá

|| INSTARGRAM || FACEBOOK || FOLLOW ME ||

Tnx for comment
W.

6 KOMENTÁŘŮ:

  1. krásné!!! strašně moc se ti povedly =))

    ReplyDelete
  2. Krásné jsou:) jediné, co by mi asi vadilo, že by se mi nehodily ke všemu.

    ReplyDelete
  3. Perfektní, také to tam nosím :)

    ReplyDelete
  4. jasne, ze paci obdivovala som aj v nalsedujucich prispevkoch!

    ReplyDelete
  5. Ty jsou krásné !!! :))) Až sundám lak co mám udělam si tyto :)))

    nikol-kach.blogspot.cz

    ReplyDelete

statistika

čtenáři

 
My photo
Prague, Czechia
* 17 years old * www.fametv.cz * Prague * School of fashion VOŠON a SPŠO

contact

vanessa.c@fametv.cz

Bloglovin

Follow WOOKLOOK

Blogroll