To fly!

Fotky jsem o trochu víc dnes upravila, ale myslím si, že to nevadí, jelikož jsem chtěla aby šlo dobře vidět nové tričko, které samozřejmě je z H&M a ještě lepší jen za 70 korun :)
A jediné co bych k tomuhle článku chtěla napsat, že když jsem fotila tyhle fotky tak jsem myslela na jednu osobu. A ikdyž se něco hrozně pos*** tak všem dnům není konec. Děkuji :)






× tričko, kalhoty - H&M, náprsenka - C&A, náušnice - ???, boty - cropp ×

A jedna fotka jenom tak náhodou

|| INSTARGRAM || FACEBOOK || FOLLOW ME ||

Tnx for comment

W.

8 KOMENTÁŘŮ:

  1. krááásné.. úplně okouzlující fotky.
    Hlavně ta první na mě působí neskutečně letně :) jsou moc povedené a Tobě to mooooc sluší!!

    ReplyDelete
  2. To bílé tričko je nádherný! Jednoduché a to se mi líbí nejvíc:)

    ReplyDelete
  3. Pěkné fotky! Moc ti to sluší,takový fajnový outfit ;)

    ReplyDelete
  4. tak to jsou náááádherné fotky :)

    ReplyDelete
  5. nausky chvalim, krasne!nepohrdla by som nimi:D

    ReplyDelete

statistika

čtenáři

 
My photo
Prague, Czechia
* 17 years old * www.fametv.cz * Prague * School of fashion VOŠON a SPŠO

contact

vanessa.c@fametv.cz

Bloglovin

Follow WOOKLOOK

Blogroll