Dead love

Dnes to jsou jen 2 fotky, outfit to moc není, jsou to spíš fotky letem světem, ale aby to tu nestálo tak je přidávám. Samozřejmě nemám tolik času, jako asi každý z nás, když se blíží ten konec školního roku a já mam velkou hromadu na dodělávání, takže tak. :)
Užijte si zbytek týdne.




|| INSTARGRAM || FACEBOOK || FOLLOW ME ||

Tnx for comment

W.

12 KOMENTÁŘŮ:

  1. Moc hezké fotky :))

    Tady je můj blog, se kterým se snažím začít. Budu ráda, když se ti bdue líbit :)

    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. ahoj, díky za komentář :-)
    máš moc hezký blog, krásné fotky, skvělý vkus, takže jsem Tvou novou pravidelnou čtenářkou :-)

    mujfialovysvet.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Úžasnej styl! :) A super nehty :)

    ReplyDelete
  4. páni,super fotky. tvůj blog se mi moc líbí :-)

    ReplyDelete
  5. Máš překrásné foty...Včem je upravuješ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upravuju v Photoshoopu a stahla jsem si na to Akce :)

      Delete
  6. krááása, prostě nááádhera :) Tvůj blog se mi moooc líbí :)

    ReplyDelete
  7. druhá fotka je nádherná ♥
    sleduju :)

    ReplyDelete
  8. jsou to krásné fotky a vypadá to, že máš nádherný pokoj =) mohla by jsi sem někdy dát jeho fotky =)

    ReplyDelete

statistika

čtenáři

 
My photo
Prague, Czechia
* 17 years old * www.fametv.cz * Prague * School of fashion VOŠON a SPŠO

contact

vanessa.c@fametv.cz

Bloglovin

Follow WOOKLOOK

Blogroll