Zas jednou po dlouhé době

Zdravíčko :) 
Jaký jste měli týden? Já se omlouvam, že jsem nic nepřidávala, tak jsem pro Vás udělala pár fotek za ten týden, bohužel nejsou zas z fotáku, ale z iPhonu. Je to pro mě jednoduší. Samozřejmě jinak tyto fotky můžete všechny sledovat na  INSTARGRAMU nebo   FOLLOWGRAMU.



Jedna taková fotka v autě při cestě s kamarádkou na párty :)


Dokonce jsem si i zašla o víkendu na nehty. Zkusila jsem lehce extrém, ale nakonec to vypadá super, nehty mi krásně oživí outfit, ale to uvidíte, až někdy příště. :)
A nakonec jsem seskupila dohromady všechny outfity, co jsem nafotila v posledních dnech.
Snad se Vám fotky líbí :) přeju krásný začátek týdne.


|| INSTARGRAM || FACEBOOK || FOLLOW ME ||

Tnx for comment
W.

4 KOMENTÁŘŮ:

statistika

čtenáři

 
My photo
Prague, Czechia
* 17 years old * www.fametv.cz * Prague * School of fashion VOŠON a SPŠO

contact

vanessa.c@fametv.cz

Bloglovin

Follow WOOKLOOK

Blogroll