Sunny day!

Zdravíčko sluníčka, po dlouhé době post :) Snad začnu zas přidávat. Ikdyž jsem nic měsíc nepřidala, tak děkuju všem, kteří jste mi sem chodili a nebylo Vás nejméně :).
Mám pro Vás pár fotek se sukní, kterou jsem dostala od maminky k svátku a musela jsem jí vytáhnout,  zítra už bude ošklivo :( Líbí se Vám? :)
Dneska je poslední den, kdy si můžeme užít ještě sluníčka, tak nesedte u PC jako já a běžte ven :D 
tralala..... Groove Armada - Think Twice - poslechněte si







× tričko, sukně, boty - H&M, náhrdelník - Gate, pásek - C&A (ale musela jsem ho o půlku seříznout :D) ×

|| INSTARGRAM || FACEBOOK || FOLLOW ME ||
W.

1 KOMENTÁŘŮ:

statistika

čtenáři

 
My photo
Prague, Czechia
* 17 years old * www.fametv.cz * Prague * School of fashion VOŠON a SPŠO

contact

vanessa.c@fametv.cz

Bloglovin

Follow WOOKLOOK

Blogroll