džínovina s krajkou

Už jste asi všude v obchodech viděli tu nádhernou krajku co? Mě se strašně líbí, jsou toho plné výlohy a já pomalu začnu i můj šatník zdobit krajkou. A když jsem byla na těch menších nákupech o víkendu, našla jsem tuhle báječnou džínovou košili s krajkou ze Stradivariuse. Měli jich tam víc, ale tahle mi padla asi nejvíc :)








×tričko - Orsay, košile - Stradivarius, legíny - Tally Weijl, naušnice - Tally Weijl, náramek - H&M, řetízek - Guess, boty - Jannis shoes×


|| INSTARGRAM || FACEBOOK || FOLLOW ME ||

tnx for comment

W.

3 KOMENTÁŘŮ:

  1. to je v háji :D u nás nic s krajkou nemají :(
    pořád hledám bílé krajkové šaty a stále neúspěšně :( to je fakt pech.
    Ta košile je nádherná, moc Ti sluší :)

    ReplyDelete

statistika

čtenáři

 
My photo
Prague, Czechia
* 17 years old * www.fametv.cz * Prague * School of fashion VOŠON a SPŠO

contact

vanessa.c@fametv.cz

Bloglovin

Follow WOOKLOOK

Blogroll