USA

Jednou z mých nejoblíbenějších sukní se stala tahle flitrovaná. Hledala jsem, ale žádnou hezkou neměli, pak jsem našla černou a ta špatně seděla, nakonec jsem se probrouzdala a počkala si na tuhle :). Možná si ještě pamatujete v H&M na kolekci, která byla v létě a většina věcí byli z BIO. A tohle sako jsem si pořídila za 70 kč z 1200. Máte taky takové výhodné koupě? 










 × triko - GATE, sako,prstýnek,sukně - H&M-bio, boty - La Farfalla, naušnice - Tally Weijl ×

|| INSTARGRAM || FACEBOOK || FOLLOW ME || 


tnx for your comment

W.

7 KOMENTÁŘŮ:

  1. krásne veci si si kúpila :)

    ReplyDelete
  2. líbí se mi ty fotky, nejvíce tvoje sukně a nehty..follow you

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moc děkuju :) na nějakou dobu zas neonový :)

      Delete
  3. nádherné fotky a outfit jakbysmet :)
    To sako za 70kč Ti teda závidím, ještě se mi nepodařilo nakoupit tak excelentně :D a ta sukně se mi moc líbí, úplně úžasná barva ♥

    ReplyDelete

statistika

čtenáři

 
My photo
Prague, Czechia
* 17 years old * www.fametv.cz * Prague * School of fashion VOŠON a SPŠO

contact

vanessa.c@fametv.cz

Bloglovin

Follow WOOKLOOK

Blogroll